Korpen

Fick förfrågan om jag ville vara med i korpen igen...blev bra sugen och tackade ja!

Idag var det dags för första träffen..efter lite pepptalk så körde vi igång. 45min träning blev det. 

Men jisses vad dålig kondis man har när man spurtar hela tiden! Flåsade som jag vet inte vad... haha...men det blir nog bra det med! 

Matcherna börjar inte förrän v19 så har liiite tid på mig. 

Känner i princip ingen i laget, förutom hon som frågade. Hon var med i förra laget men vi har inte träffats sen dess. Så många nya bekantskaper. Kan bli en rolig vår detta! 

Blev en promenad till träningen också från jobbet. 


Tog en ny bild i spegeln på jobbet idag också.
3/1-15 vs 17/3-15

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0