All or Nothing

Det är lite min melodi genom livet...jag strävar efter att leva mer "lagom" och hitta balans. 

Jag skaffade mig en fitbit, ett aktivitetsarmband som mätte det mesta. Inkl pulsen. Det fungerade bra till en början och jag tyckte att det motiverade mig att träna mer. Men ganska snart kom min inre kritiker fram när inte alla staplar blev fyllda för dagen. Sen eskalerade allt när jag fick tillbaka min yrsel igen. Jag började leta svar bland mina siffror och folk jag pratade med tyckte att min puls var väl låg. Ringde 1177 och hon jag pratade med höll med. 

Jag tog kontakt med vårdcentralen och en utredning är påbörjad. Men det räckte inte med det...jag började ha nitisk koll på pulsen. Vem mår bra av det?? 

Så nu har jag lagt fitbit på hyllan och går tillbaka till landet "lagom" och sunt förnuft. 

Och ett tack till dig vännen! 😚




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0