Zumba

Idag var det dags för Zumba, min första Zumba på länge! Avbokade förra måndagen till fördel för snölek. 

En ny tjej (för mig) som hade passet och en hel del nya låtar. Men det var enkelt att komma in i varje koreografi så svetten rann av mig kan jag säga! 

Energin var med hela passet denna gången och fast jag hade lite tunga ben pga träningsvärk så släppte det snart. Sen hur dom kommer må imorgon är en annan femma! 

Kom till gymmet lite innan passet började så hann med styrka i 20min. 

Det blev en slirig, hal och blöt promenad både till och från gymmet så staplade mest fram! 


Nu sitter jag uppkrupen i soffan med mina gosfleecebyxor och kossesockar! Härligt trött i kroppen! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0