yeay!

Idag hade jag bestämt att jag skulle till gymmet men vaknade och kände för att springa! 

Jag har inte sprungit sen yrseln satte in i princip, för den blev alltid värre då. Slutade med full panikattack vid några tillfällen, en gång så illa att jag sprang vilse! Iof i en annan stad men ändå! DÅ visste jag inte att det var en panikattack men nu i efterhand så känner jag igen mönstret. 

Men iaf! Idag...jag började med PW och tog några joggingsteg...gick lite...sprang lite...så höll jag på för att känna av kroppen lite. Sen när jag kom bort till övergången vid Volvo över östra leden så började jag jogga och slutade inte förrän jag var hemma på parkeringen! 

Nu är det bara att jobba sakta men säkert så klarar jag milen en dag igen....


Rundade av med lite styrka hemma med hjälp av barnen som servade med redskap och vattenflaska! Underbara barn! 

Fått i mig lite mellanmål och nu blir det duschen! 


Yeay för mig!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0