Vardagsmotion

Jag är så glad över det faktum att vi har en dusch på jobbet! Det gör att på helgerna när jag inte behöver lämna barnen på förskolan så hinner jag ta en svettig powerwalk samt köra lite övningar med mitt gummiband jag har där...sen är det bara att slänga sig i duschen och börja jobba! 

Efter jobbet är det samma visa igen, men då kör jag varannat trappsteg i trappan med djupa böj. (Tredje våning) 

Jag är också glad över att jag hittade appen till bloggen...gör att jag smidigare kan uppdatera som nu medans jag äter mellis! Smidigt! 

Sen vet jag att jag skrev att jag inte skulle skriva siffror här men måste säga att kroppen har börjat svara nu! Så gött när det händer lite! 
Sen är det en del vätska så här i början men jag är glad iaf! Skulle vägt mig igår men glömde helt bort det så fick bli imorse istället! -2kg sen förra veckan! Yeay för det! 






Kommentarer
Postat av: Sabbe

Bra jobbat hjärtat, Keep up the good work. Puss, älskar dig.

Svar:
fia

2015-01-17 @ 18:54:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0