SH'BAM

Ikväll testade jag Sh'bam för första gången. Det var kul även om det såg ut som om jag dansade kycklingdansen till och från! 

Alla låtar var en ny dans, så när (om) man väl lärt sig en rutin så kom det en ny! 

Men dom har samma låtar i 3 månader så man hinner väl lära sig förhoppningsvis! Annars är ju kycklingdansen ganska rolig med?! Haha...

Det har även blivit en hel del promenerande idag. Från jobbet till förskolan för att hämta barnen (JAG slutade innan 17!!! kors i taket) 

Sen gick jag 20min på bandet innan passet och så promenad hem igen. 

MEN jag måste köpa nya skor! Dom jag har lämpar sig bäst för styrka och inte pass har jag märkt. Höll på att stuka foten rejält för att dom högg tag i golvet vid helt fel tillfälle..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0