Motivation

Jag har satt upp en bild på skåpet ovanför kylskåpet. Många använder sig av en bild då dom var som störst. Jag gör tvärtom..motiveras av känslan av att jag kan! 

Bredvid bilden har jag satt upp citat som fastnat under året då jag gick ner första gången. Allt från gruppen Don't quit- värsta feta löftet! 

Jag är inte jätte aktiv där längre men under min första resa hjälpte den mig enormt! Så mitt tips till alla som kämpar med vikten, hitta ett stöttande nätverk runt dig. Antingen IRL eller på nätet. På dåliga dagar är dom guld värda! 



Kommentarer
Postat av: Gunilla

Tack för tipset👍tycker att du är jätteduktig👏😀

Svar: Tack själv! Man vill ju så gärna att det ska bli vardag och ingen daglig kamp det här med vikten! Men en dag kanske... :)
fia

2015-01-20 @ 10:46:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0