Lön & Rea

Det märks på jobbet att folk har fått pengar! Plus att vi har gaanska stor rea i butiken också! Massor som ska bort!! 

Det är vid såna här tillfällen jag är glad över att jag inte har hund längre! Då hade jag kommit hem med massa saker jag redan har för det är ju bra att ha! Och billigt! Haha...men det hindrade mig inte från att fynda lite underställ och vantar. Sneglade lite på en reflexväst vi har med fickor. Smidigt som hejsan ju....

Men till det jag skulle komma till, det blir betydligt mindre spring på golvet idag! Stationerad i kassan känns det som! Får jag ta igen ikväll med lite omvägar hem...! 

Nu banan och knäcke sen på't igen!! 

Bjuder på en lunchrumsselfie! 

Trevlig helg på er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0