Kombinera intressen

Samtidigt som hälsa är ett stort intresse så är nog fotografering aningen större...att kunna kombinera dessa två är något jag försöker göra mer och mer...

Ta kameran på ryggen och bara gå ut och gå, helt planlöst ibland och ibland med ett mål. Visst det blir en del pauser i promenaderna när jag ser något som fångar mitt intresse men samtidigt kan jag gå och gå utan att tänka på hur långt det blir. 


Här drog jag på mig massa kläder och drog ut i ottan för att fotografera soluppgången utanför stan. En bit ut på Varolavägen känns det som stadens puls är långt borta...


Att vandra runt i stan ger också fotomöjligheter och motion samtidigt. 



Eller så tar man med sig hela familjen ut i skogarna för att ta sig fram i kuperad terräng och äta picknick! Här i mina gamla hemtrakter, pilgrimsleden i Varnhem. 

När 2014 gick mot sitt slut sa jag att 2015 skulle bli hälsans och kamerans år. Hitta balansen och utveckla mitt fotograferande mer...året har bara börjat. Ska bli intressant att se vad som väntar runt hörnet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0