Januari

En månad har gått sen jag la om kosten igen eller rättare sagt återgick till endast 1 portion/måltid och mer grönt än snabba kolhydrater. 

Maten känner jag att jag har kontroll över, värre är det med träningen. Vardagsmotionen har jag och ca 1-2 pass/ vecka. Annars har jag svårt att pussla in gymmet i vardagen...jag måste bli bättre på att åtminstone dra fram hantlarna och gummibanden hemma för att köra styrka där. Men det är ju så svårt att komma igång igen efter kvällsmaten och nattningen av barnen. 
Skärpning på det! 

Jag bestämde mig för att ta ett kort i spegeln på jobbet varje gång jag jobbar lördag. Det blir med andra ord varannan helg. Bara för att ha lite bilder att jämföra med denna gången. 


Det syns inte jätteskillnad men på första bilden hade jag en hårsnodd för att få igen byxorna. Nu behövs inte den längre iaf. Liite lite midja börjar hitta tillbaka igen. 

Om ni undrar över ärren så är det borttagande av mjälte -91. Det lilla ärret ovanför är borttagandet av gallblåsan -08
Snart inga organ kvar! Haha.. 

Siffrorna då...

-2,8kg under januari månad. 

Så nu blir det till att fortsätta med maten men lägga till mer träning. Jag vet ju att känslan efteråt slår latmasken i soffan varje gång! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0