Utvärdering Ätardag

Att införa ätardag verkar inte ha påverkat viktnedgången negativt! Snarare tvärtom! 

Gick ner 1,7kg denna veckan! Och då hade jag lite snesteg igår med som jag iofs sprang bort...

Men det känns awesome! 

Träningen dessa dagar har varit mycket PW/jogg samt styrketräning 3ggr. Inga pass alls. Vilket innebär att jag kan puscha mig själv med träning som fungerar. Men jag kommer inte att dissa pass i fortsättningen för dom är roliga och ger en energiboost! Men som denna veckan när inga pass fungerat med mitt schema och sjuka barn så klarar jag det ändå. Känns bra för framtiden! 

Imorgon är det ätardag och Alla Hjärtans Dag. Vi har planerat en 3-rätters med barnen. Mysa till det lite. Hjärtformade toast bl a... 

Trevlig helg på er! ❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0