Utmaning

Att gå hemma en hel dag och inte kunna hitta på allt för mycket pga sjukt barn gör att iaf jag går och blir småsugen hela tiden!! 
Idag var det riktigt tufft! Det slutade med att jag tog en knäcke extra vid mellis, en biff extra vid lunch och en näve nötter mellan lunch och mellis...! Men känner att jag kunde lika gärna ha tömt godispåsarna som ligger i skafferiet!! Så jag får vara nöjd med att det inte var värre! 

Var inte alls sugen på att svida om för att ta mig ut ikväll men eftersom jag hade mina snesteg och invägning imorgon så hittade jag orken ändå...och tur va la det! Sprang längre sträckor idag än innan! Började med intervaller 2 lyktstolpar spring 1 gå. Sen efter en låång seg backe fick jag gå lite längre sträcka för att sen springa längre. Kom ännu en seg backe som jag gick i sen sprang jag hela vägen hem! Så nu känns det great! 


(den onda haren symboliserar den hare som skrämde skiten ur mig i mörkret!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0