#TBT


Ibland är det nyttigt att se tillbaka och inse hur långt man kommit...jag kan fortfarande behöva landa i min egen viktresa ibland. Vissa dagar känner man att inget händer, man vill se resultat snabbare! 

Det är nog mitt största problem, jag vill ha resultat helst igår. Men jag jobbar verkligen på mig själv att det får ta den tiden det tar. Denna gången ska jag inte tappa träningen igen. Den ska leva med mig livet ut. 

Ge våra barn bra och hälsosamma vanor från start. Dom gillar träning, och kör alla möjliga övningar här hemma ibland. 😆 

Håller jag bara fast vid träningen så kan jag sen släppa lite mer på maten när jag ska hålla vikten. För jag älskar mat! Dock hålla fast vid endast 1port/måltid. Men kunna äta lite mer fritt. 

Huvudet är det man får jobba mest med...ändra vanor och inlärda beteenden. Men skam den som ger sig! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0