Söndagsfys

Det blev inget gym idag...kusinerna till barnen sov över och jag vill gärna morgonträna så det blev lite svårt. 

När dom åkt hem och frugan och barnen drog till kompisar till barnen så la jag mig på soffan och tänkte faktiskt sova. Trött efter kalas/sen kväll/tidig morgon men när solen träffade mig i ansiktet så tog jag tag i mig själv och svidade om! 

Bestämde mig för att jag skulle springa hela vägen runt den korta slingan idag. Började bra och vid ett tillfälle kände jag det där flowet man kan få när allt bara klaffar! 

Sen började magen krampa...försökte att fortsätta eftersom det inte var långt hem men fick tillslut gå en bit för att försöka få det att släppa. Och det gjorde det så sista biten ökade jag tempot hela vägen hem! 

Någon mer som har det problemet? Känns som mensvärk typ? Alltså nedre delen av magen som ballar ur ibland när jag springer?? Hade det inte varit för det så hade jag klarat att springa hela vägen idag, det kändes så! 


Hemma körde jag styrka för hela kroppen. Blev 60min träning allt som allt. Nu känns benen så där möra och goa! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0