Söndag

Söndag och jobbhelg. Passar på att gå till gymmet innan jobbet. Eftersom jag värmer upp med promenad dit så går jag rakt på styrka väl där. Blev 40min idag. 

Körde genom hela kroppen idag, benen kändes som gelé när jag började gå mot jobbet efter...

Ungefär hälften av tiden körde jag maskiner och andra fria vikter. "Gömde" mig inne i easylinesalen med dom fria vikterna. Framför stora spegeln var det änna fullt...

Sen blev det lite akrobatik också! 2ggr drog jag omkull på vägen och en gång gick jag nästan ner i perfekt spagat! Några gånger blev det bara frenetiskt viftande med armarna! H-lvete vad skottad snö är halt! :p 

Bjuder på en morgon/möss/gymfrisyr! 

Nu banan och knäcke efter duschen sen jobba! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0