Söndag

Idag åkte vi hela familjen till gymmet. Frugan har inte kunnat träna på länge men har nu fått klartecken från hennes läkare så länge hon tar det lugnt. 

Så vi packade in oss i bilen efter att jag hade packat ner allt jag behövde till jobbet. Barnen har velat åka till barnpassningen ett tag så dom var pepp. Dottern mer än lilleman. Han ville vara med ute på gymmet..men när han fick syn på leksakerna var saken biff. 

Jag började med att värma upp på bandet, först i promenadtakt sen lättare jogg. Ökade och sänkte farten varje minut. Ökade två steg och sänkte ett. Sista minuten kutade jag som hejsan. Nästan så jag blev lite kräkig när jag varvade ner. Den känslan satt kvar en stund men släppte sen. Måste jobba upp min kondition igen!! 
Jag har lovat en vän att vi ska springa ihop till våren på berget, hon springer milen var o varannan dag..oups! Men men...bra med träningsmål! 

Körde genom hela kroppen med både maskiner och fria vikter. Fokuserar extra på bål/rygg med order från sjukgymnasten. Behövs ju i mitt jobb. 



(Jag börjar få tillbaka mina träningsvalkar igen)

Sen varvade jag ner med en hal promenad till jobbet. Jobbade i 3h för att sen ta en lika hal promenad hem igen. 




Imorgon blir det en låååång dag, börjar öppning och sen ska vi ha möte efter jobbet så kommer inte vara hemma före 21 skulle jag tro. Chefen skulle stå för maten så skrev ett sms att han skulle tänka på nyttigheten! Haha..får se vad han serverar. 

Idag slängde jag ihop en bacon/kycklingröra med ris och sallad. Det var kryddigt men gott! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0