Sjukstuga

Lilleman hade fortsatt feber idag så dagen har bestått av soffhäng, monsterlek och pussel. 
Monsterlek består av att jag ska ha onepiece på mig med dragkedjan hela vägen upp...sen ska jag sitta mitt på golvet och barnen ska sen smyga sig så nära dom kan utan att jag hör och fångar dom. Haha...deras påhitt! 

Snabba som hejsan är dom iaf! 

Men efter en hel dag inne i detta fina vädret så kände jag att jag måste ut och röra på mig! Så när frugan kom hem svidade jag om och drog ut! Det var halare än jag trodde på sina ställen, försökte hålla mig till stora gångvägar för att kunna hålla tempo. Blev en bra runda ändå. 


Imorgon vabbar frugan så jag passar på att gå till gymmet innan jobbet. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0