Schizofren förkylning

Idag har jag vissa stunder mått väldigt bra för att sekunden nästa känna att jag borde ligga nerbäddad??? Väldigt udda! 

Men överlag så är jag iaf lite piggare. 

Bestämde mig innan för att gå hem för att få lite frisk luft men att jag skulle hålla lugnt tempo. Det var riktigt skönt att få röra lite på sig igen och jag hade en sån känsla av att känna mig liten. Haha...alltså mindre och fastare i kroppen. Underbar känsla! Svårt att beskriva men det kändes bra. 

Väl hemma ställde jag mig och gjorde en omelett. Jag vet inte hur folk lyckas att göra fina omeletter för mina slutar alltid i en liten hög av bitar på tallriken! Men smaken är bra! 😄 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0