Ledig fredag!

Började dagen med bus och mys med barnen. Efter mellanmålet kröp vi ner i stora sängen och kollade på "Den otroliga vandringen" 
Jag har blivit ännu mera blödig på äldre dar kan jag konstatera! Grät när det var prat om att lämna djuren, när dom lämnade djuren och såklart när dom återförenas igen! 

Sen hade jag tid hos min frisör kl15. Alltid lika kul! Hon är inte rädd för fria händer utan kör sitt race utan att fråga. Hon har vant sig nu vid att jag litar på henne! 


Sen fick jag lite tid över att shoppa med! Behövde nya löparskor eftersom mina gav upp lite här o där. Välanvända! 


Blev en jacka på rean och en tröja samt hörlurar som jag hoppas ska sitta kvar nu! 

Sen åkte vi till min mor som är nyopererad och åt jordgubbar. 

Så en chill dag idag minst sagt! Det var skönt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0