Låååång måndag!

Jag klev utanför dörren 7:30 och klev innanför dörren igen 21:45 

Kvällsmöte stod på schemat och det var inte meningen att det skulle dra ut på tiden så länge men det var mycket information från mässan i jan..

Men iaf, jag hade bestämt att jag skulle ge mig ut på en powerwalk innan mötet. Jag slutade 17 idag och mötet började 19. Så packade ner träningskläder och myskläder att ta på mig efter. Har aldrig känt mig så bekväm på ett möte! Haha.. 

Men fick till en timmes PW runt hela norrmalm plus en liten bonussväng när jag insåg att jag hade tid över..riktigt bra tempo kunde jag hålla eftersom vägarna torkat upp i det fina vädret idag. Lovely! Jag sprang lite på slutet..sprang två lyktstolpar och gick två. Det var riktigt skönt att hoppa in i duschen sen. 


Chefen hade tagit till sig av mitt sms och bjöd på kycklingsallad. Riktigt gott var det! 


Nu blir det strax sängen, lilleman har fått tillbaka sin hosta och även fått feber här under kvällen. Blir en lugn dag imorgon. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0