Konstant hunger

Idag har jag varit konstant hungrig??? Har inte stått mig alls på maten som jag brukar...blodsockret har dalat och magen har skrikit efter mat! 

Jag la till ett extra mellanmål idag annars hade jag aldrig orkat jobba. 

Efter jobbet bytte jag om för att ta mig en frisk promenad till gymmet. Fick dock jobba över idag så hann inte med någon styrka innan zumban började. 

Idag var det en inhoppare från Hjo som hade passet. Hon gick runt och hälsade och pratade med alla och påminde alla genom passet att le och ha kul! 😆
Bra svett blev jag iaf och jag kände av lite träningsvärk från gårdagens styrka. Får se hur benen mår imorgon? 


Sen varvade jag ner med promenad hem också. Nu blir det soffan! 


Hoppas ni haft en bra start på veckan! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0