Fredag

Idag blev det PW x2 både till och från jobbet. Solen sken och det var underbart att gå där med musik i öronen och bara njuta! 



Väl på jobbet körde jag lite magträning sen dusch o jobb. 

PWn hem däremot blev en aning kallare men lager på lager i klädväg så funkar de flesta väder. Jag gick och peppade mig själv att dra fram "hemmagymmet" innan kvällsmaten och när jag steg innanför dörren kom två busungar och hoppade in i famnen på mig! Mys när dom är vakna fortfarande fast jag jobbat sent! 


Frågade dom om de ville hjälpa mig att dra fram gymmet och möttes av ett rungande ja! Som tur är älskar dom när jag tränar! Dom ålar sig under magen vid plankan och servar med vatten mm... haha! 


Efteråt tar lilleman fram moppen och torkar upp "träningsspill" hahahahaha....hans egna ord! 
Ja, jag svettades lite då! Och han älskar moppen! 


Nu sitter jag här med mat i magen och nyduschad med onepiece på mig. Rumpan kommer att vara placerad i soffan resten av kvällen. 

Trevlig helg på er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0