Blaha

Det verkar som om det kommer bli en redig förkylning av det här...! 

Inte kul! Får hoppas det går över fort! Vill inte komma ur mitt flow med träningen.

Idag när jag busade med barnen blev jag helt slut, så nått är ju på G. Men kul hade vi iaf...dom sprang runt med varsin mantel och var superhjältar. Jag var skurken i min svarta fleecefilt som mantel. Dom skulle använda magi för att "förgöra" mig. Jisses... fick dock ta det lugnt mellan varven dels pga mig och deras hosta. Men säga åt våra barn att ta det lugnt är inte det lättaste. 😆 

Blev iaf god mat idag, det hade jag ork till. Alltid nått. Öste på lite extra med vitlök till middagen..kanske skrämmer några baciller!? 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0