Ätardagen

Då var den här...våran ätardag. 

Började dagen som vanligt och har ätit som vanligt hela dagen. Det var först nu till middagen som vi lyxade till det med hemmagjord lasagne. 

Kanske inte låter så lyxigt haha men alla i familjen älskar den! Till detta hade vi en stor sallad och iskallt vatten. Vi dukade upp lite finare än vanligt och barnen fick ha vuxenglas. 


Dottern va lyrisk och sa att "detta var ju riktigt mysigt" och jag tappade räkningen på hur många skålar som utdelades! 😆

Sen funderade jag länge på vad jag ville lyxa till kvällsmyset med och bestämde mig tillslut för glass! Var inte sugen på godis alls idag...så nu väntar en B&J i frysen på mig! 🍨

Imorgon väntar gymmet och jobb, fick hoppa in extra pga sjukdom. Det var den lediga helgen...men men...blir ingen heldag iaf. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0