Step

Testade Step för allra första gången idag! Det gick... ja men det gick! :P
 
För det första så var jag kanske stel i benen efter gårdagens träning så jag värmde upp med ett lugnare promenad till gymmet. Där kör jag lite rodd för att fortsätta mjuka upp benen..det fungerade bra för jag märkte inte av några stela ben under passet. Men nu efter duschen...HUR ska det gå på Zumban imorgon undrar jag?? Men iaf....
 
Flera gånger fann jag mig ståendes mot alla andra! Jag hängde med på det mesta utan snurrarna! Så tillslut gjorde jag vanliga step up medans alla andra snurrade för då tappade jag inte bort mig i resten. Bättre att vara aktiv hela tiden än att stå där som en fån titt som tätt! haha..
 
Blev rejält svett också! Bra konditionsträning helt klart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0