Prova ny mat

Min fru börjar tröttna på den nyttiga maten så jag satte mig och sökte på internet igår för lite inspiration. Hittade quesadillas som går att variera i all oändlighet känns det som...
 
Vi körde på fullkornstortilla, kalkon, mager riven ost, mager philadephia, rödlök, paprika och lite fetaost. Kryddade med salt, peppar och vitlök.
 
Vi gjorde en som vi delade på 2. Till detta gjorde vi en sallad.
 
Det var riktigt gott! Och enligt det receptet jag hittade som också skulle innehålla majonnäs egentligen skulle en portion innehålla ca 350kcal. Så helt ok kvällsmat måste jag säga!
 
Vi satt sen och gjorde nya fyllningar i huvudet som vi ska testa nästa gång!
 
 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0