I´m back!

Ingen mer tung svullen kropp pga mens! Den är inte över än men kroppen är normal igen!
 
Kunde köra på som hejsan idag på både CxWorks och Zumba! Har jobbat upp magen skapligt bra under dessa passen plus annan träning! Kan nääästan hänga i hela vägen på alla övningar. Men det är en övning där magen fortfarande krampar så in i h-lvete att den bara skakar! haha.. men då gör det nytta!
 
Sen bara älskar jag hon som har zumban! Man dansar med ett leende hela tiden! Och det känns verkligen som om man är på krogen och bara släpper loss! Svetten rinner och man har igentligen ingen ork kvar vissa låtar men man kör på ändå!
 
Så 1½ timmes träning blev det idag...helt ok!
 
Missade ju helt att jag nådde mitt första delmål denna veckan! 85kg! Great! Men pengarna tryter lite så klippning och färgning får vänta till löning...får jag lite tid att fundera ut nått bra.
 
Men jag ska helt ändra färg iaf, jag har haft rött länge nu. Funderar på svart eller brunt? Får suga på den karamellen ett tag...
 
Lägger upp inlägget om delmålet tillsammans med en bild när det är klart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0