Delmål 1

[X] 85kg Klippa och färga håret
[ ] 80kg Gå på bio
[ ] 75kg Köpa nya kläder
 
 
Då har man friserat sig igen! Jag sa ju innan att det skulle bli en annan hårfärg men min frisör "förbjöd" mig att välja en annan färg! Jag ska ha rött helt enkelt! Så då fick jag ju helt enkelt lyda! :P
 
Blev väldigt kort, men jag är nöjd som f-n! Nästa gång ska jag nog boka henne direkt, jag klipper mig på drop-in annars och hon som klippte idag har jag haft en gång innan. Båda gångerna har jag blivit jättenöjd! Hon vågar att sätta saxen i håret när jag säger "gör vad du vill"
 
Great!
 
 

Kommentarer
Postat av: Maritha

Supersnyggt, och grymt bra jobbat!
Känner igen det där med fega frisörer; jag brukar säga åt dem att at ett par-tre decimeter, men då blir de så nervösa att de bara toppar ändå! - Tills jag träffade min underbara frisör, när jag bestämt mig för att klippa av alltihop och färga det svart med knallröda slingor; på henne bara lyste det i ögonen innan hon plockade fram kökssaxen (ville inte ta det första, "grovklippningen" med de fina frisörsaxarna) - henne blev jag kvar hos sedan! :)

Svar: Ja men det är ju precis så det ska vara! Bara att köra.. håret växer ut igen! :)
fia

2014-05-03 @ 19:55:36
URL: http://maritha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0