CxWorks+Zumba

Idag provade jag en annan kombination av pass...jag slutade 17:00 idag och zumban började 18:30. Kan ju inte gå och drälla tills dess så jag bokade in CxWorks innan.

Hade grym träningsvärk i benen redan innan dessa pass och nu är dom redigt mörbultade måste jag säga! Ska bli skönt med gympaus fram till helgen!

Men iaf.. dessa två pass efter varandra? Ja men det funkar! Men zumban kändes väldigt lååång där ett tag! När jag kollade på klockan vid ett tillfälle så hade vi bara dansat i 20min!! Jag tippade på 40min! haha..

Sen kom man in i en andra andning och resten flöt på bra!
Denna kombinationen kommer jag köra varannan tisdag, och dom andra tisdagarna är jag med dottern på hennes gymnastik.

Nu...SOFFA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0