Breakdown!

Haha...slutade inte så himla bra då efter mitt senaste inlägg!
 
Efter dom grymma passen på gymmet vart jag jättehungrig så jag gjorde mig en wrap med tortillabröd, kalkon, riven ost, grönsaker och massa kryddor...värmde på och smällde i mig!
 
Efter en stund känner jag hur det kör i magen, går och kollar på paketet med kalkon och det visar sig att den hade gått ur datum några dagar innan...hmm.. jaja, vi får se hur detta slutar tänkte jag.
 
Morgonen därpå bor jag på toaletten...på eftermiddagen kommer det kräk och jag ligger helt utslagen i två dagar.
 
Vågen visade -2,5kg
 
Mitt immunförsvar fick sig nog en törn för jag började känna mig krasslig sen lagom till fredagen. Barnen har varit förkylda länge men jag har klarat mig. Tills nu.. hela helgen var jag ynklig!
 
Vi hade långväga besök som sov över så det bjöds på glass, godis och rostat bröd till frukost! Allt slank ner...
På söndagen var vi på kalas där det bjöds på kakor, paj och saft. Allt slank ner...
 
Förväntade mig inte att det skulle stå -1kg på vågen imorse! Men det har jag nog magsjukan att tacka för tidigare i veckan.. även om jag gladeligen hade varit utan den! Usch!
 
Men idag känner jag mig lite bättre så jag tog min promenad hem från jobbet, hemma plockade jag fram hantlarna och skivstången och rev av ett lättare styrketräningspass. Svetten lackade och jag blev lagom mör i armarna.
 
Så sakta men säkert är jag på rätt väg igen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0