Vecka 2

Inne på andra veckan sen omstarten nu och har väl landat lite i mina nygamla vanor igen. Känns inte jobbigt att äta rätt längre.. känns naturligt på något vis?
 
Träningsvärken sen helgens träning har äntligen börjat släppa! haha.. tur är väl det för imorgon är det dags igen!
 
1 timmes Bodyjam står på schemat för att följas upp med ett nytt försök på Easyline 30min+CXworks på söndag.
 
Går ut hårt och har bokat in Step på måndagen och CXworks+Zumba på tisdagen. Kan hända att jag avbokar CXworks på tisdagen om jag får lika illa träningsvärk den här gången..vi får se.
 
Anledningen till att det blir så mycket träning i rad är för att det är då det passar in med jobb och familjeliv. Livet är ett pussel helt klart! Sen blir det paus till nästa helg då vi kör same procedur as last time.
 
Där i mellan blir det promenader fram och tillbaka till jobbet.
 
Känns bra nu.. men ska inte säga för mycket! Dottern ligger sjuk i feber och nu håller vi tummarna att hon blir bra snart och att vi andra klarar oss.
 
Bye
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0