Under utredning...

(detta inlägg låg sparat men blev aldrig publicerat...?)
 
Det är idag exakt ett år sedan jag gick i mål på min viktresa! -50kg! Jag minns känslan! Så jävla gött...
 
Jag har många gånger funderat på vart jag skulle vara exakt ett år senare? Skulle jag lyckats hålla vikten?? Skulle jag ha biffat till mig mer, gått ner mer?
 
Ja...hur ser det ut då?
 
+6kg på vågen. Men jag har precis avslutat en underbar semester...så jag har inte panik. Livet har varit gött i sommar och jag har unnat mig...liite för mycket kanske men ändå! Det är livet.
 
Träningen det sista året? Under all kritik! Varför? Joo.. jag har varit ständigt sjuk! Det har iaf känts så? Jag är småkrasslig hela tiden, jag orkar inte ta ut mig på träningarna och gör jag det ligger jag sjuk veckan efter igen!
 
Yrsel, illamående, svimningskänslor, återkommande förkylningar, 3-4 halsfluss och bara allmän "jag känner mig inte bra" känsla i kroppen.
 
Så nu ett år senare har jag tagit tag i saken...bokade tid till vårdcentralen för att kolla upp blodtrycket först & främst. Det var normalt, så nu ska jag träffa en läkare nästa vecka om mina yrselsymptom som kommer och går allt mer frekvent.
 
Idag vart jag in igen för min förkylning "jag känner mig inte bra" som är inne på tredje veckan nu, och det visar sig att jag har en bakterieinfektion någonstans i kroppen? Men hon kunde inte avgöra riktigt vart för hals, näsa & lungor såg bra ut. Snabbsänkan låg på 54 så penicillin i 10 dagar så hoppas vi att det ska gå över. Hon tog en del andra prover med (4rör) som de inte får svar på än så vi får se om det visar något mer?
 
Så här ser det ut, ett år senare! Inte så upplyftande kanske men jag har inte tappat hoppet! Jag ska bli kvitt detta och åter igen inta gymmet och bli fit igen! Jag äter bra iaf nu under tiden som jag inte kan träna så jag ska förhoppningsvis hålla viktuppgången i schack här nu framöver.
 
Wish me luck!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0