Hur går det?

2 dagar in i omstarten...det har gått ganska bra. Lite sug emellanåt men inget jag har gett vika för!
 
Dock blir det en prövning i helgen! Lilleman fyller 2år här hemma och kalas blir det i dagarna två! Vilket kommer betyda mycket sötsaker här hemma!
 
Jag vill verkligen att min första invägning ska gå bra för att få en extra boost att fortsätta! Så jag ska göra mitt bästa att hitta alternativ till fikat! Köpa hem lite exotiskt frukt kanske? Ja, så får det nog bli! :)
 
I helgen ska jag även heja på min storasyster som kör Tjejvasan för andra gången! Hon är så cool min syster! Jisses vad hon ligger i och tränar! Sen har hon anmält sig till två cykellopp i sommar med! Yeay för henne!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0