Helgens utmaningar

Så var denna helgen slut och jag får säga att det har gått förjävla bra!!
 
Två kalas och en schlagerkväll fulla av frestelser! Jag föll inte för en enda! På kalasen serverade vi glasstårta, vaniljkex och chokladbollar! (mums!!) Men vi hade även ett helt fat med olika frukter...och dessa höll jag mig till båda gångerna! Känns bra!
 
På lördagkväll var vi bjudna på schlagerkväll hos en kompis och när vi kommer in är där 3st stora skålar med chips och choklad! Jag hade med mig en liten påse nötter och en cola zero för att festa till det med och inte en endaste chokladbit eller chips slank ner! Känner mig så jävla mycket piggare denna söndagen än efter de senaste godisfrossalördagarna vi haft!
 
Träningsmässigt blev det också bra. Jag hade bokat en reservplats på zumba på lördagmorgon. Fick meddelande på fredagkväll att jag fått en plats. Great! Hon som hade passet bara mosade på utan att ha pauser för att visa rörelser vilket gör att man knappt får paus till att dricka. Kanonbra! Och kul!
 
På söndagen testade jag på CXWorks för första gången, ett pass på 30min som fokuserar på bålen. När halva uppvärmningen gått kände jag att oj fan! Här har jag slappat av ordentligt! Jisses vad det krampade i magen!
Jag orkade inte fullfölja en enda grej tror jag under passet utan fick ta lite småpauser för att vila magmusklerna! Herregud vad fort man tappar... men det är bara att mosa på så är jag snart tillbaka igen!
 
Men nu är jag så där härligt mör i kroppen och känslan efter helgens matintag är på topp också!
 
Ser nästan fram emot invägning imorgon! Hoppas att det visar ett minus iaf!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0