Fullt upp!

Jag har vart dålig på att uppdatera det sista men det har varit fullt upp! Nu är det högsäsong på jobbet och efter att ha umgåtts med familjen, träna och äta är det inte mycket energi kvar till att blogga.. men jag hänger kvar!
 
Viktnedgången går lite långsammare än förra gången men jag ser det som en bra sak. Med tanke på att min kropp kollapsade sist så är det nog smart att ta det lite lugnare denna gången. Det går neråt iaf så jag är nöjd!
 
Träningen flyter på också, om jag inte hinner gå till gymmet på några dagar river jag av ett pass här hemma när jag kommer hem från jobbet. Så träning på nått sätt brukar det bli varannan dag iaf.
 
Denna veckan blir det dock ganska många pass på gymmet, började idag med 2st pass efter jobbet. På lördag är det dags för Bodycombat med frugan och sen avslutar jag veckan med 2pass till på söndag.
 
Får köra ett pass här hemma på torsdag. Annars blir det mycket PW hem från jobbet och dit när jag inte lämnar barnen på förskolan innan. Så ja, det går.. jag kämpar vidare.
 
Nu sitter jag alldeles mör i benen efter en varm skön dusch! Blir lite soffhäng innan sängen för att sen upp och jobba imorgon igen!
 
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0