Blygsam viktnedgång

Det var ju inga siffror att hurra för den här veckan men det har heller inte blivit lika mycket träning eftersom vi jobbat så dumt. Kört lite hemma och mina promenader har blivit av och ett och annat pass blev av. Men måste lära mig att pusha mig själv mer hemma! Verkligen köra dom där sista repetitionerna som är dom som tar!
 
Men men, det går neråt iaf! Och det är bra.
 
Kroppen känns tightare och midjan har hittat tillbaka! Sen sitter mina jobbarbyxor löst igen! Den känslan är så skön! Så även om inte vågen visar så mycket just nu så händer det en del med min kropp ändå. Men jag missade ju att mäta mig denna omgången så jag får köra efter kläderna!
 
Jag köpte ju mig jeans när jag var nästan i mål sist och mitt mål är att komma i dom igen. Just nu sitter dom INTE snyggt!
 
Igår spenderade jag hela dagen i soffan/sängen i princip..skallebank from hell! Men idag packade jag väskan så att jag kunde gå till gymmet direkt efter jobbet och körde två pass efter varandra.
 
Dom har bytt koreografi på CxWorks och den känns i magen och rumpan att det är nya övningar. Sen var det en ny tjej som hade Zumban så där blev det också nya danser. Men svettigt blev det och kul hade jag! :)
 
Nu blir det soffhäng sen sängen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0