Xfit!

Idag var det alltså dags... nytt pass, nya utmaningar!

Sandra, hon som hade passet hälsade alla nya välkomna & undrade om vi visste vad vi gett oss in på?? "de brukar kalla mig slavdrivaren"

Ok???

Sen visade hon oss 4st stationer som vi körde 5x20sek med 10sek vila mellan.

Station 1:
Vandrade plankan

Station 2:
Burpees

Station 3:
Svinga kettlebell upp & ner mellan benen och upp till brösthöjd

Station 4:
Håll i kettlebell med båda händerna, knäböj & hopp

Uppvärming jogg, höga knän, sidohopp mm... sen startade jag på station 4. Efter 3 omgångar tänkte jag: vad har jag gett mig in på??

Men sen släppte det, jag fick in flyt på det hela, burpees är ju döden men det gick ändå! Mitt i allt klämde hon in att vi skulle sätta oss på huk & gå över lokalen, sen gå på alla 4 med rumpan rakt upp i luften.  Känner mig lagom mör i hela kroppen nu! MEN! Jag klarade det! Yeay för mig!

Kommentarer
Postat av: Angie

Lät plågsamt. Men grymt att du klarade det! :)

2012-05-10 @ 07:59:53
URL: http://iwontquit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0