Uppföljning Livingroom

Idag träffade jag min "PT" på gymmet, samma kille som skrev in mig när jag började där. Då fick man uppge sina mål med träningen & man fick även uppge sig vikt mm... sen gjorde han ett program efter det.

Idag kom han med ett stort leende och "hyllade" mig en stund för det jobb jag gjort! Vi snackade lite om hur jag hade tränat hittills och om jag ville ändra nått. Så nu har jag gått från ett program till två! Uppvärmning är intervaller på bandet eftersom jag berättade att ett annat mål jag har är att kunna springa 5km på 30min. När jag berättade det så vart han skitglad och började knappa in massa på datorn!
10 min intervaller i tempo jag INTE är helt bekväm i! JISSES! Men nu jävlar ska jag utmana mig själv!

Men så här ser det ut:

Program 1 (Ben Rygg Mage)

Löparband 10min intervaller
Benpress
Bencurlmaskin
Utfall i Kinesis
Latsdrag
Sittande Rodd
Omvänd Flyes i Kinesis
Magmaskin "curl"
Valfri sit-up/plankan


Program 2 (Bröst Axlar Armar)

Löparband 10min intervaller
Bröstpress
Hantelpullover
Axelpress med hantlar
Sidolyft med hantlar
Multidragmaskin-armcurl
Multidragmaskin-pushdown
Magmaskin "curl"
Valfri sit-up/plankan

Han skulle lägga in tyngder och reps i efterhand så det vet jag inte än.. men vi pratade om 3 omgångar/station

Så här ser intervallen ut på bandet:

1min 9km/tim 0% lutning
1min 10km/tim 0% lutning
1min 9km/tim 6% lutning
1min 11km/tim 0%lutning
1min 9km/tim 4% lutning
1min 10km/tim 2% lutning
1min 12km/tim 0% lutning
1min 8km/tim 10% lutning
1min 10km/tim 0%lutning
1min 11km/tim 0% lutning

WISH ME LUCK!!

Kommentarer
Postat av: Josefina - STOR BLIR LITEN

Härligt!!! :) stort lycka till! :)

2012-05-16 @ 00:13:27
URL: http://storblirliten.blogg.se/
Postat av: Angie

Ser tufft ut, men jag är övertygad om att du fixar det. :)

2012-05-17 @ 08:57:15
URL: http://iwontquit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0