Storlek 40!!!

Fattar ni eller?? JAG!

Det började med att jag tog med mig shorts i stl42 till provrummet, för den storleken fick jag på mig på Ullared när vi var där....fast bara i baggymodell och inte vanliga byxor. Så jag hade nästan räknat med att få hämta större storlek.

Tog på mig dom och de satt hur löst som helst! CHOCK!

Skickade frugan att hämta stl40 och de satt som ett smäck! Inte ens tight!

Sen köpte jag klänning/tunika i stlM på H&M! Och där fick jag alltid gå upp i storlekar förr i tiden för att de var så små där...

Köpte bikini idag med! 75G!
´
Och en ny BH i 70H! Där hade jag 95-100H innan!! 70?!?!??! Jag är ju liiiiten... när ska huvudet hänga med i svängarna då?? Hoppas att det hinner ikapp snart så att jag kan njuta riktigt ordentligt denna sommaren!

Kommentarer
Postat av: Becka

HAha! Samma "problem" har jag också! Huvudet hänger liksom inte med! Är van att köpa (minst) XL på kläder jag köpte förr, men nu måste huvudet inse att kroppen passar för M! Jippie!

2012-05-29 @ 15:04:36
URL: http://denyngstaavfem.blogg.se/
Postat av: Malin - JustDoIt

Åh va härligt!

2012-05-29 @ 19:59:11
URL: http://justdo.se
Postat av: Monica

Var hittade du bikinin?? Behöver oxå köpa ny och tycker det r svårt att hitta i de större kupsyorlekarna...

2012-05-29 @ 20:47:10
Postat av: Annatropp

Guuud va härligt!!! Jag vet hur mkt du har längtat efter den stunden!!! Jaa nu är du liten :D

2012-05-30 @ 06:20:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0