Roadtrip

Igår hade jag min efterlängtade resa till Ullared som var belöningen för senaste delmålet! Men det var inte bara jag som hade tänkt tanken att åka dit! Jisses va folk!

Men det var bara att andas och knö sig fram! Hittade en hel del toppar, smink, väska, sockar, trosor & en parfym bl a... men bara ett par byxor! Och jag behöver verkligen byxor... men det fanns inget snyggt! Inte bra! Så det var en besvikelse. Men men.. man kan inte få allt! Fick bli två kjolar istället! Premiäranvände en idag på pappas kalas. Släkten "hyllade" mig en stund för min viktresa & jag kände mig riktigt fin!

Sen blev det lite kläder till ungarna och varsin onepiece som jag & frugan myser i just nu! Jag sa när de kom att jag ALDRIG skulle sätta på mig en sån! Men jävlar va goa de är! Men jag går inte utanför dörren iaf...

Sen hade de väldigt dåligt med sportkläder med tycker ja... hade planerat in att uppdatera den garderoben lite med. Men det blev inget...sport-BH kan jag ju glömma att köpa nån annanstans än på en specialaffär. Är rätt svårt att hitta bra BH när man har typ 80 Ö som storlek!

Men överlag en jättebra dag med mina kära systrar! Får kanska bli en resa i sommar igen..

Nu ska jag ladda för en natt med båda kidzen helt själv för första gången! ihhh... frugan ska hoppa in och jobba!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0