Morgongym

Jag gillar att gå till gymmet på morgonen! Då har man det avklarat sen och man får extra motivation till att sköta kosten resten av dagen för man vill inte förstöra den bra starten!

Idag testade jag ett av mina nya program, armar, axlar & bröst. Blev lite hackigt för jag fick gå via maskinen där övningarna är inprogramerade och övningarna men det är ju bara i början nu när jag inte lärt mig.

Men det känns i armarna nu! Han hade lagt på ganska mycket vikt på de flesta övningarna och jag fick sänka lite efter första omgången. Körde ju x3 på varje. Men samtidigt är ju det bra att jag har ett program att kämpa för nu, och att det inte var alldeles för lätt.

Intervallerna på bandet som jag var lite rädd för fick jag ändra lite...inte farten men lutningen fick jag sänka lite på 2-3st. Men det känns som jag kommer klara det framöver!

Ikväll blir det fotbollsträning med korpenlaget! Underbart i solen!

Kommentarer
Postat av: Angie

Jag gillar också att träna på morgonen, energin efter passet varar hela dagen. :)

2012-05-24 @ 06:44:36
URL: http://iwontquit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0