Mööör..

Kanske inte skulle köra rodd innan ett bodycombatpass?? Mina armar känns nu kan jag säga.. Men jag kom lite tidigt till gymmet och alla band var upptagna så det fick bli rodd. Kan ju inte spilla tid på att göra ingenting på gymmet!

Så rodd & 60min BodyCombat blev dagens träning.

Lite nervös inför onsdag då jag bokat upp mig på ett nytt pass! LR Xfit! Så här skriver de på gymmet om passet:

Ett pass där du verkligen får chans att utmana dig själv fysiskt. Med funktionella rörelser tränar du styrka och kondition under hög intensitet. Det är hårt, koncentrerat och mycket effektivt. Våga prova, du är tuffare än du tror!

(biter mig nervöst på läppen)

Återkommer om detta om jag inte dör lite lätt på kuppen!

Kommentarer
Postat av: Monica

Skoj att se dej idag! Xfit, Det ska jag testa på söndag!

2012-05-07 @ 21:07:01
Postat av: Angie

Ser fram emot din rapport efter träningen.

Synd att du inte fick tag på fler byxor i Ullared, ibland hittar man hur mycket som helst där och andra gånger knappt ingenting.

2012-05-08 @ 06:54:54
URL: http://iwontquit.blogg.se/
Postat av: Anna Tropp

Ja, vad ska man säga. Du är bäst :) Hoppas att det går bra på det nya passet! Vi måste ju springa ihop i sommar!! :)

2012-05-08 @ 19:08:41
URL: http://karanntro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0