Intervaller

Det blev berget som planerat efter jobbet, vart inte ett dugg sugen efter att ha jobbat heldag men har jag sagt att jag ska springa så ska jag!!

4km i backigt format i vanlig ordning.

Idag sprang jag 4 lyktstolpar/ gick 1! Liiite jobbigare blev det allt.. bra flåsig mest hela tiden! Efter att ha sprungit 4st stolpar i bara uppförsbackar fick jag faktiskt lov att gå 2 stolpar efter det! Men mot slutet joggade jag längre & längre sträckor och det kändes riktigt bra!

Nu sitter jag i soffan med gott samvete för jag har även förberett all mat vi ska ha med oss imorgon på våran roadtrip! Great!

Ullared here I come!

Kommentarer
Postat av: Josefina - STOR BLIR LITEN

duktig du är! :) å vad kul med ullared :)

2012-05-05 @ 22:14:37
URL: http://storblirliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0