"dödarbackarna på berget"

Detta skrev jag 26/10 2011

-4km gå/jogga på berget med "dödar"backar! HERREGUD! Om ett år då ska jag ta mig runt där utan problem!

Då hade jag gått på berget med syster och jag gick ut "hårt" och provade att jogga lite i början...sen kom backarna!! Herregud vilka backar! Mot slutet vart jag helt död, knappt jag tog mig i mål! 4km!

Idag, ett halvår senare...

Mötte en vän så vi tog PW i snabbt tempo första kilometern, sen vek hon av på en annan slinga. Då började jag & syster intervallspringa. 2 lyktstolpar spring / en gå. Resten av varvet körde jag på i samma tempo och jag hade ork över när vi kom i mål!

Nu är målet att springa hela vägen runt till hösten!

Känns så jävla bra!

Kommentarer
Postat av: Angie

Du är så förbannat duktig! Bilderna du har uppe i headern säger allt.

2012-05-02 @ 07:39:42
URL: http://iwontquit.blogg.se/
Postat av: j.r

Nu är det som att följa en spännande serie. Man går in och kollar hela tiden. För här händer det grejer vill jag lova!! Ta med mig till berget nån kväll =)

2012-05-02 @ 20:39:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0