Veckans träning - hittills..

I måndags gick jag till gymmet med syster, vi tog en PW dit på ca2km som uppvärmning sen körde jag 5min rodd på det.

Gick genom maskinerna efter det men kände mig matt i kroppen, fick sänka tyngden på flera av dom för att orka. Lite plankan på det för att avsluta på bandet med jogg/PW 20min.

Tog en PW hem från gymmet också i solen med musik i öronen.

Tisdag blev det en PW hem från jobbet. (3,2km)

Idag blir det spring & lek på buslandet med dottern. 3h av lek är inte fy skam för träning!

Sen är det jobb resten av veckan så vi får se vad vi lyckas klämma in. Promenad till & från jobbet tänkte jag iaf. Sen får vi se, får sätta mig med schemat för att se vart vi kan klämma in ännu ett besök på gymmet.

Men kroppen känns fortfarande trött & matt... gillar inte den känslan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0