ULLARED!!

Jag längtar nått så jävligt tills jag får åka dit! Jag har 3,3kg kvar tills jag når nästa delmål vilket innebär en resa dit och nya kläder!

Skiter i om jag får slåss med tanter och deras överfulla vagnar, jag ska prova kläder som jag hittar bland de "normala" storlekarna för första gången på flera år!!

Det svåra blir att inte lägga hela budgeten på kläder till kidzen för det är vad jag brukar göra när jag åker dit eftersom det inte brukar finnas så mycket till mig.. gamla vanor är svåra att bryta!

Men iaf... kilona sitter hårt just nu och det känns som om denna resan kommer bli av i augusti om det fortsätter i denna takten? Men det är bara att kämpa på, det kommer att släppa....

Förhoppningsvis snart så jag får en ny vår/sommargarderob!

Kommentarer
Postat av: j.r

jag längtar med!!!

2012-03-14 @ 17:17:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0