Jogga

Idag kände jag för att testa lungorna lite efter förkylningen även om hostan inte riktigt har släppt...så jag bestämde mig för att jogga lite hem från jobbet. Det är 3,2km totalt hem från jobbet och jag joggade och gick om vartannat men jag bifogar en bild som visar sträckan jag joggade utan att gå vilket jag tror är rekord för mig... ute iaf, på asfalt! I kallare väder! Med ryggsäck! :P

Längtar så till våren och vara helt frisk för att testa hur långt jag orkar springa på grus på berget??

Men den sista sträckan på vägen här består av en seg uppförsbacke så efter det orkade jag inte jogga mer utan gick över i promenadtempo. Men ändå! Stolt!

Jag avslutade med lite magövningar samt rygg & armar med hjälp av gummibanden hemma sen. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0