I had a dream...

Drömde i natt att jag simmande längder i en bassäng, fullt påklädd med både skor & vinterjacka! Efter varje längd tog jag av mig ett plagg och det blev lättare & lättare att simma.

Jag kunde riktigt känna hur tungt det var i början & hur jag fick kämpa mig fram. Sista längderna i bara bikini så flög jag fram & njöt verkligen av att simma. Kunde t o m fjärilssim i drömmen! haha.. de kan jag INTE annars!

Vaknade och drog direkt paraleller med min viktnedgång, att huvudet försöker bearbeta vad som händer.

Sen blev jag riktigt sugen på att simma! Jag älskar vatten! Men har inte badat på läääänge pga min vikt. Så det kanske är dags för ett dopp snart??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0