Äntligen börjar det lossna!

-1,9kg denna veckan! YES! Jag har liksom krypit fram de sista veckorna men nu så!

Lite snörpligt att hamna 0,5kg från nästa delmål! Fast helst ska det stå 80-something nästa gång! Det var hur längesen som helst jag låg under 90!

Vad har jag då gjort denna veckan som jag inte gjort på ett par veckor? Jag drog in mitt lördagsgodis & gick på pass istället för att köra mitt egna race på gymmet.

Jag tar ut mig mycket mer på pass än när jag går själv på gymmet. Men jag ska jobba på att försöka puscha mig själv bättre när jag inte är på pass! Jag ska på en ny mätning på onsdag, efter det tänkte jag boka in ett möte till där de  går genom om jag vill ändra nått i mitt program. Då vill jag att de visar övningar med fria vikter tänkte jag!

NERVÖST! Jag är lite rädd för de fria vikterna och människorna på gymmet som använder dom. De verkar ha sån kontroll. Men det är dags att utmana mig själv lite nu! Japp!




Kommentarer
Postat av: Angie

1.9 på en vecka är fantastiskt, nästa vecka har du säkert din åtta. :)

2012-03-26 @ 09:01:00
URL: http://iwontquit.blogg.se/
Postat av: Anna

Grattis till fina siffror! klart du klarar ditt mål nästa vecka! Kör hårt!

2012-03-26 @ 21:56:03
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0