Alkohol

Kom ihåg till nästa gång:

- Du har gått ner 32kg, du kanske inte tål lika mycket alkohol längre?
- Du har inte druckit alkohol på flera månader, ta det i lite lugnare tempo..
- Tänk inte att det är smart att dra ner på kvällsmaten för att kunna äta lite chips istället?
- Var inte med på spritlekar under kvällens gång...
- Korka inte upp en ny vinflaska utan att känna efter ordentligt om du verkligen behöver den?


Varför??

Det är inte kul att ligga kvar på förfesten med en hink och en flaska vatten bredvid dig när alla andra går ut och dansar!! OCH det är väldigt onödigt att behöva slänga en HEL flaska med vin bara för att du tvunget behövde öppna den och inte ens smakade på den!

FAIL!

Men jag hade kul innan det slog slint iaf.. alla behöver en tonårsfylla då & då för att komma ihåg att det här med alkohol är starkt överskattat!


Kommentarer
Postat av: Nadja

Jag har som nyårslöfte att vara nykter i fem månader, känner på mig att jag kommer vara riktigt lättpåverkad när jag dricker min efterlängtade öl.



hur mycket drack du?

2012-03-11 @ 22:59:48
URL: http://otroligt.shapemeup.se
Postat av: fia

För att förtydliga att jag inte hällde i mig sprit utan faktiskt försökte ta det lite lugnt så drack jag en vinare, TOTALT! Från kl15:30 till ca22:30. Alltså hällde jag inte i mig den heller... så jag fattar inte riktigt vad som hände där?? Men men.. nästa gång blir det bubbelvatten för mig! :P

2012-03-14 @ 10:46:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0